Khamis, Mac 12, 2009

Larian Kemanusian Palestin 2009

Salam Perjuangan……

Tiada yang terlewat didalam kita melakukan amal ma'ruf, dengan sama-sama menderma dan meghulurkan bantuan kepada saudara-saudara kita di Palestin. Bersempena dengan itu , kempen sokongan Skuad Sukarelawan Remaja Rakan Muda dengan kerjasama Kelab Rakan Muda dan Majlis Belia Daerah Maran akan melancarkan Larian Kemanusian Palestin 2009.

Program Larian akan diadakan pada 15 Mac 2009 (Ahad) ini, jam 7.30 pagi, bertempat di Kompleks Rakan Muda Maran. Pendaftaran adalah PERCUMA dan boleh dibuat dengan menghubungi pihak urusetia Rakan Muda Maran atau Pengerak Rakan Muda Parlimen Maran ditalian : 019-9111423. Pendaftaran masih dibuka hingga hari tersebut dan Kemeja-T Larian akan diberikan bagi penyertaan awal.

Larian ini khusus untuk belia remaja 15 hingga 25 tahun bagi menzahirkan keperihatinan Rakan Muda Malaysia sambil menderma kepada Tabung Kemanusian RM1 Rakyat Palestin namun penyertaan orang-ramai juga turut dialu-alukan.

Larian akan dimulakan dari Kompleks Rakan Muda ke Jalan Teladas, Jalan Kampung Berkat dan kembali kelaluan bandar sebelum tamat ditempat permulaan sejauh 1.5 kilometer.

Marilah beramai-ramai menyertai Larian Kemanusian Palestin 2009! Bersamalah kita memeriahkan Program Larian tersebut sambil menderma, menyatakan simpati dan sokongan kepada rakyat Palestin.

Semoga usaha ini mendapat keredhaan dan rahmat dari Allah SWT. Insya Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan