Selasa, Februari 24, 2009

Terima Kasih & Syabas

Alhamdulillah Syukur kepada Allah SWT, kerana seperti yang yang telah dirancang pada 21 Februari 2009 (Sabtu) yang lepas, bertempat di Padang Bdr Baru Chenor, J/K Biro Belia, Sukan, Kebudayaan, Anti-Dadah & Putera UMNO (PPU Bhg Maran) telah berjaya menjalankan Program Kunjungan Muhibbah (PPU Maran). Program ini telah berlangsung dengan jayanya dengan kerjasama PPU Cwgn. Chenor, PPU Cwgn Kg Pemulihan Banjir Chenor dan PPU Cwgn RPSB II (PPU Peti Undi Chenor Bandar) bersama-sama J/K Penyelarasan Zon Chenor.

Program yang merupakan Pertandingan Bolasepak Tertutup 9 Sebelah yang bermula pada jam 9.00 pagi itu, menarik minat penyertaaan pemuda-pemuda dari 3 cwgn PPU tersebut dan J/K Biro sebagai pemain jemputan telah berjaya mengumpulkan sebanyak 6 pasukan (seramai lebih kurang 80 orang pemain dan urusetia). Program itu turut dihadiri oleh penduduk-penduduk setempat,
rakan-rakan Pemuda dan AJK Pemuda Bahagian Maran. Terima kasih kerana kehadiran dan sokongan mereka.

Program tersebut tamat pada jam 6.30 petang dan disempurnakan dengan penyampaian hadiah dan cenderahati oleh Ketua Penerangan UMNO Bhgn. Maran, Tn. Hj Shaiful Azman dan Naib Ketua Pemuda, Sdr Khairul Amin diiringi oleh KP Cwgn. Kg Pem. Banjir, Sdr Tasyrif. Terima kasih buat pemimpin2 tersebut yang sudi melapangkan masa bagi menyerikan program. Syabas & tahniah buat pasukan 'M.U' yang menjuarai pertandingan tersebut apabila menewaskan pasukan ' Chelsea' menerusi sepakan penalti. Tahniah juga buat Sdr Nizam & Sdr Firdaus @ Pisang kerana dinobatkan "Pemain Terbaik".

Selaku wakil J/K Biro, pihak kami mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka yang terlibat, diatas sumbangan dan kerjasama bagi menjayakan program. Dengan kerjasama yang sebegini diharap akan lebih menyemarakkan permuafakatan dan persaudaraan kita bagi menjayakan program-program seterusnya dimasa akan datang. Insya Allah. Terima kasih dan jumpa lagi. Wassalaam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan