Jumaat, Februari 20, 2009

Program Muhibbah - Biro Sukan PPU Maran

Salam Perjuangan...

Biro Belia, Sukan, Kebudayaan, Anti-Dadah & Putera UMNO (PPU Bhg Maran) dengan kerjasama J/K Penyelarasan Zon Chenor akan mengadakan Program Muhibbah di Padang Bdr Baru Chenor pada 21 Februari 2009 - Sabtu - Bermula jam 9.00 pagi. Pihak J/K Biro akan mengadakan Pertandingan Bolasepak Tertutup 9 Sebelah yang melibatkan ahli-ahli Pemuda dari 3 cawangan Pemuda iaitu PPU Cwgn. Chenor Bandar, PPU Cwgn Kg Pem. Banjir Chenor dan PPU Cwgn RPSB II (PPU Peti Undi Chenor) dan penyertaan bersama J/K Biro & J/K PPU Maran. Kehadiran saudara-saudara pastinya akan memeriahkan lagi Program tersebut. Jumpa sana!

Program ini merupakan merupakan kesinambungan daripada program yang telah dijalankan sebelum ini, iaitu program bersama-sama ahli-ahli Pemuda di 3 cawangan Pemuda didalam Jengka 1 (Bolasepak Persahabatan) pada hujung Januari lalu. Dan pada awal Februari pihak Biro telah mengadakan program bersama-sama dengan ahli-ahli Pemuda diKg Luit (Badminton).

Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka-mereka yang terlibat dan hadir bagi menjayakannya. Walaupun program itu hanya ‘kecil-kecilan’ namun disisi Biro ini, sumbangan dan kerjasama mereka yang terlibat amatlah dihargai dan besar ertinya.

Biro ini merancang untuk menemui dan bersama-sama, dengan setiap cawangan2 Pemuda yang ada didalam PPU Bahagian Maran (tidak kurang daripada 80 cawangan Pemuda). Biro ini ingin bekerjasama dengan ahli2 Pemuda cawangan didalam menganjurkan apa jua program (yang besesuaian dengan Biro ini) dari program yang sekecil-kecilnya sehinggalah yang besar dan termampu.

Kerjasama dan sokongan daripada semua pihak dari yang atas hinggalah ke bawah amatlah kami harapkan. Ianya amatlah penting didalam menjayakan segala urusan dan semua pihak perlu memainkan peranan dan tanggungjawab masing-masing. Barulah sesuatu perancangan atau urusan dapat dilaksanakan dengan baik dan sempurna.

Harapan Biro ini agar semua yang dirancang membuahkan hasil walaupun tahu akan ada kelemahan, dugaan dan seumpamanya akan timbul. “Jika tak mampu buat semua, jangan pula ditinggal semua”.

2 ulasan:

  1. Koi nengok je lah.. nak main kang pancit lak...

    BalasPadam
  2. xpe koi bawak pam basikat klau2 ada yang pancit nanti...heheheh

    BalasPadam